Publicerat 2015-02-24 07:08:00 i Allmänt
Börjar dagen med en kaffe och jobb, såklart. Mår bajs. Är sååå förkyld. Alltid är det något men imorrn är jag iaf mammaledig och det ska bli skönt, även om det inte direkt är lugn å ro. Ska till läkarn med lillen och sen har jag 700 miljoner ärenden att uträtta, men det blir nog skojigt i vilket fall. Har bokat in en lunchdejt med med mannens syster så it will be naajs.

Från det ena till det andra... Låg i sängen igår och funderade länge länge... Jag får seriöst inte in en endaste väska till i min garderob, jag måste knö som fan för att kunna stänga så jag måste verkligen sälja några nu.. </3 Ska någon in ska någon ut. Jag tänkte sälja 3 st. En mulberry och två Michael Kors. Lägger upp dem här lite senare om någon är intresserad. 

Jag har kvitto på alla och GARANTERAR att de är äkta. 

 
 
Todays shoes: 

 
Ja, jag har bautafötter, strl 40. 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0