Publicerat 2015-01-07 06:23:40 i Allmänt
Ja, men skulle nästan kunna tro det. Jag har varken haft tid eller lust att blogga då jag haft fullt upp med häst, familj, hund och marsvin.

Dock är jag gravid med bebis nr 2, (Yes, you heard me!) så jag har tyvärr fått ta det svåra beslutet att sälja Papi. Det gör så ont och jag är jätterädd att han ska hamna fel. Ber verkligen att han får komma någonstans där han får stanna tills han dör, någonstans där han kan få springa runt i stooora hagar och blir riden regelbundet och väl ompysslad. Huvudsaken är att han har det bra, det är det enda som spelar någon roll. Jag klarar just nu inte av att ta hand om honom. Har knappt vart i stallet över huvudtaget de senaste 5 veckorna pga hur dåligt jag mår. :'( Jättekul. Allt jag vill är att må bra så jag orkar rida och kan njuta av den sista tiden med min första egna häst. Men nej, jag ska dejta toan 24-7 och ligga på soffan/sängen och va yr så fort jag reser mig. Orkar knappt ens ta hand om min lille son, men det är det all den lilla energi jag har får gå till. Han är viktigast av allt och han vill ha en rolig mamma som leker och lagar god och varierad mat. Bara å bita ihop. Heltidsjobb på det med. Tur att jag sitter ner och jobbar, annars hade jag nog inte klarat av det heller... :/
 
På lördag händer det i alla fall lite roliga grejer. Då ska jag, syrran, hennes kille och min man på biodejt. Gissa filmen! ;P (se nedan)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0