Publicerat 2015-07-06 11:49:14 i Allmänt
 
Vi sätter på Netflix på AppleTVn i sovrummet och myser i sängen innan frukost. Ymer vill dock inte alltid stanna i sängen så han brukar stå på golvet och titta en stund med.
 
Idag känner jag mig helt matt efter dessa varma dagar. Å fy vad sängkläderna kändes ofräscha imorse. Satte på en tvättmaskin med en gång och tog en dusch nyss. Hatar svett och äcklig lukt. Blä!!!!
 
Ska snart gå ut och gå med Hugo. Tur att det är mulet och blåser så att man kan gå ute en stund. Tempot mitt är rätt långsamt vid det här laget så jag lunkar på med diverse krämpor. Det är skönt att inte ha en tid att passa, hade aldrig pallat.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0