Publicerat 2015-07-21 20:52:00 i Allmänt
 
Asså, jag svävar på moln just nu. Jag är så himla lycklig kan inte fatta att det är sant!! Jag har fått äran att bära på och föda fram två små guldklimpar och jag kan inte vänta på att få komma hem och börja leva mitt liv som tvåbarnsmamma!!! Jag är så sjukt tacksam för dessa barn, det finns ingen finare gåva i världen - gåvan att ge liv!
 
Jag lovar att jag ska skriva en förlossningsberättelse men det får bli någon dag när jag kommit hem från BB. Jonas filmade allt med hehe men det vill jag inte visa för någon. Ni kommer aldrig att våga föda egna barn efter att ha tittat på den, så som jag skriker haha. Hann inte få någon epidural det var pang på rödbetan.
 
Som det ser ut nu kommer vi att stanna här tills imorgon, och det känns helt ok jämfört med sist. Alla barnmorskor är jättegulliga och hjälpsamma. Vi kunde inte önskat oss bättre.
 
Nu ska jag ta och införta mitt älskade donken som Jonas vart iväg och handlat (längtar sååå efter pommes!!!!), sen ska jag bara fortsätta njuta av min underbara dotter! ❤❤❤
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0