Publicerat 2015-07-03 10:09:00 i Allmänt
Drömde precis att jag var gravid på en nattklubb/spelning inne i en ej ventilerad lokal där de körde rökeffekter from hell så att jag nästan svimmade, fick ingen luft. Låg på golvet och kippade efter andan. Sen när spelningen väl var över såg jag att det var i samma lokal på Ymers dagis där de brukar leka, och nu skulle de sova middag. Fast lokalen såg väldigt annorlunda ut, men det började strömma in massa ungar med filtar å nallar så jag går fram till Ymer och säger "Kom nu Ymer vi går hem och sover istället". Det fanns massa packning som skulle med hem och jag kunde inte bära allt, bland annat 2 laptops och den nya barnvagnen så jag bad min mamma, som plötsligt var där, att ta iaf en pärm och en laptop. Sen var det dessutom gamla teckningar från när jag gick i skolan, Ymers förskoleminnen m.m... 
 
Efter det satte jag och mamma oss på ett tåg påväg hem men Ymer var inte där. "Vart är Ymer?!" sa jag. Mamma sa "Han väntar i vagnen vid bilen, utanför dagis, det är lugnt!". Jag fick panik men kunde inte göra något för vi var i en tunnel, på ett tåg... Plötsligt var vi hemma, och då körde jag plötsligt bil... När jag kommer fram och parkerar ser jag att det har det vart inbrott i vår lägenhet, nej, i HELA byggnaden. Jag rusar upp och får se att de har tagit ALLT, t o m ytterdörren, och ersatt det med gamla fula möbler. Men konstigt nog har de ställt dit alla de sletna möblerna fint, och de har t o m med satt dit en liten gran på köksbordet typ som "Välkommen hem! Sorry att vi tog allt ni äger!!". Väggarna var numera bruna, bara rena träplankor, så de hade "tagit färgen och tapeterna" med... ALL min fina inredning var borta. Jag skulle alltså nu få leva i ett träfärgat hem (Worst nightmare), spartanskt, med gamla sletna möbler....
 
Helt. jävla. sjukt. Thank the lord att det bara var en dröm!!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0