Publicerat 2015-07-26 12:18:00 i Allmänt
Jag har SÅÅÅ ont i mina bröst. Vill dö typ. Bröstvårtorna är helt såriga och det blöder och sen har jag mjölkstockning med. Det gör så himla ont går bara runt och gråter här. Men.. Vad gör man inte för sina barn....

Ja annars gör jag inget speciellt... Jonas spelar TV-spel och Ymer springer runt och försöker trycka på datorn hela tiden.


Vi var sugna på att åka till Ullared egentligen, vi pratade om det igårkväll, men det går inte med den här smärtan jag klarar knappt av att koncentrera mig på de enklaste saker.

Tänkte försöka skriva ihop en förlossningsberättelse till er med, får se om jag klarar av att göra det idag. Annars kommer den upp senare i veckan.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0