Publicerat 2015-07-18 22:04:00 i Allmänt
Jag vill skriva något, men kommer inte på vad. Det liksom kliar i fingrarna men orden vill inte riktigt komma. 

Har legat å läst lite bloggar och kollat på film typ hela dan. Blir så trött på allt jäkla näthat. Fattar inte vad folks problem är. Å inte bara det, utan folk på Facebook med, i alla grupper. Det är som att det är ok att bete sig hur som helst bara för att det är på internet och man inte står öga mot öga med personerna. Jag säger bara SUCK!!! Vuxna människor...

Update på bebis fronten: Ligger fortfarande här med värkar, har gjort det hela dan. De är inte regelbundna och inte så smärtsamma att jag måste åka in till förlossningen, men de gör tillräckligt ont för att jag ska behöva pausa och andas. Sammandragningarna så fort jag reser mig, de ska vi inte tala om, fy sjutton! Jag undrar just hur länge jag ska behöva vänta innan det blir dags att åka in...

Snubblade över en video med en kvinna som födde i bilen på Facebook förut också... My god... Ja vi har ju iaf bara 15 minuter till Östra Sjukhuset härifrån typ, men ändå! Jag vill vänta tillräckligt länge, men inte SÅ länge!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0