Publicerat 2015-06-25 14:42:00 i Allmänt
Kan inte sluta drömma om dig, jäkla väska... Kan du inte bara flytta in i min garderob??!?!?! 
 
Lambskin eller caviar leather, det är frågan... Tycker lambskin är sjukt mycket finare, men vill inte att det ska tappa sin form och se platt ut efter ett antal års användning. Mina väskor är investeringar som skall användas i många år och jag vårdar dem som mina barn, just för att jag vill att de ska hålla sig fina så länge det bara går.


Här först har vi lambskin.


.. och här har vi caviar leather. Inte alls lika snyggt, iaf inte när den är ny. Men den lär ju se likadan ut efter 5 år, frågan är då hur ser en lambskin ut efter 5 år? Får kolla reviews på youtube.
 
UPDATE - This made me change my mind. Caviar it is!!!
 

 
Så himla bra med youtube ibland!

Enligt bragmybags pricelist of 2015 får man pröjsa ca 16.000 kr för en WOC idag. Yay... Well, smakar det så kostar det!!!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0