Publicerat 2015-06-08 16:58:00 i Allmänt
Hahaha jag, som äter massa skräp och knappt rört mig en meter på 1 månad... Känner mig allt annat än fit. Well, back to the gym efter nästan en hel månad med sjukdom. Bodypump, as usual och lite löpband och vikter för uppvärmning innan det.

Guuuud så klen jag har blivit. Skäms över mig själv ju! Men nu jäklar ska jag försöka köra på 1 gång i veckan tills lillan är ute. Sen kanske jag måste vänta iaf i 2-3 veckor innan jag kör påt igen.
 


Framifrån syns det knappt! Sen tycker jag inte bilderna visar hur stor den verkligen är. Jag är rätt liten i kroppen så om jag har på mig något supertajt ser det sjukt roligt ut. En bautakula som står RAKT ut.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0