Publicerat 2015-06-07 14:51:27 i Allmänt
 
Sitter i bilen påväg hem nu. Fyfan vilket jävla väder. Det blåser storm och är superkallt, inte direkt roligt att vara ute i flera timmar i detta, men men. Vi fick kollat på lite fina bilar i alla fall och jag hoppas att Jonas hade roligt. 
 
Min rygg dör av allt sittande så jag har krävt massage när vi kommer hem. Thank the lord att Jonas har gått en massagekurs, annars hade jag nog inte kunnat röra mig alls vid det här laget.
 
Resten av dagen ska jag inte göra ett skit, kanske ta lite kort på barnvagnen som vi ska sälja, men annars leka med Ymer och sen ikväll spela TV-spel.
 
Hoppas ni har en fin dag! 
 
Kram, kram!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0