Publicerat 2015-06-30 21:32:32 i Allmänt
 
Vi var på affären förut innan middagen, men vi glömde köpa kaffe och toapapper (varför i helvete glömmer man alltid det viktigaste?!?!?) så Jonas åkte iväg igen efter att vi hade ätit. När han kom hem hade han med sig världens finaste bukett med rosor i alla möjliga färger. Han är bara så gullig ibland! <3 Är så tacksam för att jag får dela mitt liv med dig (även om jag får tjata på dig när jag vill att vi ska sätta upp tavlor eller om att du ska vika och lägga undan dina kläder, istället för att slänga dem på golvet, när vi ska lägga oss). Du är i vilket fall världsbäst och du är den bästa pappan till Ymer och snart även till vår dotter. Dessutom har vi snart vart gifta i två år!!! Bästa åren i mitt liv, utan tvekan! Min kärlek till dig kan inte beskrivas med ord egentligen, jag är så kär i dig, så kär som jag aldrig trodde att man kunde vara. Jag är så lycklig som jag någonsin kan bli!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0