Publicerat 2015-03-30 09:35:00 i Allmänt
För er som kanske inte vet är jag en riktig TV-/datorspelsnörd och jag älskar att spendera både dagar och kvällar framför skärmen med alla möjliga typer av spel. Några av mina absoluta favoriter genom tiderna är Dunegon Keeper 2, Heroes of Might and Magic II, Settlers III, Age of Empires, Black&White, Sacred, Dunegon Siege, alla Fable spelen (har även collectors edition), alla The Sims-spelen, Dragon Age....

Ja rollspel är nog ändå det som står mig närmast hjärtat. Just nu sitter jag och väntar på The Witcher 3 Wild Hunt. Har förhandsbeställt collectors edition. Jag blir seriöst som ett litet barn på julafton, jag kommer typ gråta av lycka när det anländer. Då kommer jag att låsa in mig och inte gå ut haha, jag kommer va en jättedålig mamma och fru, men fuck that, då jävlar ska jag spela, då får Jonas vara frun/mamman för några dar!!!
 
 

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0