Publicerat 2015-03-19 06:22:59 i Allmänt
Hugis älskar att vara med mig på kontoret. Mest för att han får leka med tennisbollar (bästa han vet). Sen tycker han att det är roligt att vara med överallt också. 
 

Sen en closeup på dagens väska, lil ukita, Marc by Marc Jacobs <3


För en gångs skull är jag faktiskt utvilad! Jag har haft sååå svårt att sova de senaste nätterna, i över en veckas tid. Sen att jag har fått någon typ av eksem med gör ju inte saken bättre. Har ju typ kliat sönder mig totalt. Thank god att Jonas kom hem med hydrokortison igår. Hittills har det hjälpt iaf, det har inte alls kliat lika mycket. Hoppas skiten försvinner nu en gång för alla!!!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0