Publicerat 2015-03-14 12:55:00 i Allmänt

Ebay, 27 kr. Gotta love Ebay, maaan. Riktigt jävla snyggt IRL, svårt att få en bra bild med Photo Booth bara. Jag fotar ju alltid med mobilen, men lite svårt att fota just mobilen MED mobilen hehe. ;)
 
Nu har våra marsvin flyttat. Det känns såå tomt och TYST. Vart tog de vägen liksom? De brukar alltid prata med mig och jag älskar våra små konversationer, men det blir bäst för alla att de får flytta nu och inte följer med till den nya lägenheten. Jag har helt enkelt inte den tid och energi som krävs för att ta hand om dem just nu på bästa sätt. 

Får väl bli nått litet akvarie kanske i den nya lägenheten. Det är ju roligt för barnen med, med färgglada fiskar. Well, det är en annan historia längre fram.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0