Publicerat 2015-03-17 13:05:00 i Allmänt
Asså, jag kan fortfarande inte, efter ett helt år, förstå att jag är mamma till världens finaste Ymer. Han är den mest fantastiska lilla människa jag någonsin träffat, trots sitt humör och att han älskar att dra i mammas hår (har snart inget kvar haha, det har gått av på flera ställen). Men han är min lilla solstråle, meningen med livet, anledningen till att jag varje dag vaknar med ett leende, trots smärtan jag har pga min graviditet (FOGLOSSNING FROM HELL!!).
 

Han pratar så mycket nu, ska hela tiden vara med överallt med. Men han är livrädd för tvättmaskinen haha. Han kryper in brevid toan och gömmer sig. Har försökt få honom att bli mer nyfiken på den och ba "titta, oj den snurrar! Vad är det?" men han litar inte riktigt på den. Så himla söt haha. Längtar redan till i eftermiddag när jag ska hämta honom. Måtte tiden gå fort! <3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0