Publicerat 2015-05-26 13:36:24 i Allmänt

Mitt lilla korvbarn!! Ymer behövde inget läkemedel utan de tyckte att han inprincip var frisk från sin ögoninflammation. Jag fick dock salva/droppar som man ska ta i ögonen morgon och kväll. Hoppas fan det hjälper nu orkar inte med detta. Det var hemskt att köra ner till vårdcentralen och hem när man ser helt suddigt. Men men.. jag var ju tvungen.

Jag har inte hunnit njuta någonting av min nya lily, den hänger så fint och väntar på mig i sovrummet. Så fort jag ser någorlunda bra ut igen ska jag bomba er med outfitbilder tillsammans med den! <3
 
Annars har det här vart den värsta dagen i mitt liv. ALLT har gått käpprätt åt helvete. Ja det började, exempelvis, med blåbärsyoghurt över HEEELA köket. Å då menar jag på väggar, golv, ja ÖVERALLT!.... Så ja... det kan ju inte bli sämre...
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0