Publicerat 2015-05-13 21:47:44 i Allmänt
ÄNTLIGEN!!! Jag var sååå rädd att den skulle hinna ta slut innan jag funderat klart på om jag skulle ha den eller inte, men nu har jag i vilket fall beställt klänningen! Kommer att ha den till sommarens studenter kominerat med mina nya Michael Kors ballerinor!! 
 

Kommer känna mig som en prinsessa! Om ni undrar hur jag tänkte få plats med gravidmagen kan jag avlöja att jag har en annan ida sjöstedt klänning i liknande, kortare modell, ljusblå som jag hade i slutet av min förra graviditet, så det bör inte vara några problem.



Kommentarer
Elin

Hej, undrar om du vet var jag skulle kunna hitta en likadan klänning från Ida sjöstedt?

Svar: Hej! Du kan få köpa min för 1300 kr om du vill. Använd en gång! Du får stå för eventuell frakt. Bor i Göteborg :)
Angelica Nordström

2015-11-05 @ 14:40:09
Elin

Vad är det för storlek på klänningen? :)

Svar: Der är storlek small :)
Angelica Nordström

2015-11-17 @ 11:38:55
Elin

Jag skulle gärna vilja köpa din klänning, har du någon mejladress som jag kan nå dig på istället?:)

Svar: Yes! [email protected] :)
Angelica Nordström

2015-11-17 @ 15:53:31
Tilda L

Hej!
Jag undrar om tjejen ovan köpte klänningen, och om hon inte gjorde det undrar jag om jag skulle kunna få köpa den?
Mvh Tilda L

Svar: Hej! Den är tyvärr såld.
Angelica Nordström

2016-03-14 @ 19:24:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0