Publicerat 2015-05-24 13:35:00 i Allmänt
... För den dåliga uppdateringen, men ögoninflammationen har spridit sig så jag har det på båda ögonen nu och sen har jag blivit dunderförkyld mitt i allt. Har så sjukt ont i halsen, kan knappt prata. På det ska man ta hand om en vild unge och en hund med när man knappt ser ett skit... Yay... Lovely.
 
Skulle gått på operan idag med, Askungen, men den var inställd pga sjukdom. Tur i oturen! Hade inte velat sitta där och knappt se något...
 
Så... Det här har väl kort och gott vart en av de sämsta, mest händelselösa, veckorna i mitt liv. Är inte pepp på å jobba imorrn när jag ser ut såhär. Ser helt sönderknarkad ut. Well... Vad gör man inte för sin arbetsplats.
 
Ni får klara er utan bilder. Orkar inte ens skriva detta egentligen, men gör det bara för er skull <3
 
Kram <3
 
Hoppas er helg var bättre än min!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0