Publicerat 2015-05-28 04:11:00 i Allmänt
Kan inte sova. Hostar nått fruktansvärt, halsen värker och ögonen med. Vaknade, som vanligt senaste veckan, av att jag inte kunde se för skiten hade klibbat igen. Älskar att behöva gå helt blind till badrummet och slå i tusen leksaker på vägen kl 3 på natten.... Naaat!!
 
Jonas målade i vilket fall garderoben en andra omgång igår kväll så jag kikade iaf in där efter att jag tvättat mina ögon för å se hur det blev. Jag tror inte det behövs målas igen, det såg jämt och fint ut (om nu inte mina ögon ljuger eftersom jag ser så suddigt).
 
 
Hålet i väggen är från förra hyresgästerna. Går inte att göra så mycket åt det så vi ska sätta en spegel framför sen när färgen är helt torr.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0