Publicerat 2015-05-08 23:08:16 i Allmänt
 
Nu är jag trött. Det har vart en lång, men trevlig, dag. Dock saknar jag Ymer galet mycket hela tiden. Det är verkligen jättejobbigt. Känner mig som världens sämsta mamma som bara lämnar min son och åker iväg. Vi hade ju barnvakt förra helgen med eftersom vi flyttade och sen även delar av dagarna efter för att vi skulle kunna komma iordning. Jag ringde i alla fall min mamma så fort vi kom iland med färjan här i Danmark för att kolla att allt hade gått bra med nattning m.m. å det hade det såklart, vilket jag inte tvivlade på, men det var otroligt skönt att få höra det.
 
Imorgon väntar slottsvisning, middag och en natt på slottet! Skall bli riktigt kul. Dock ångrar jag mina klädval. Har bara en svart klänning och tunna jackor/koftor. Önskar att jag hade något lite mer färgglatt och VARMARE! Det är skitkallt här. Men men, bara å gilla läget. För sent att göra något åt det nu ändå.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0