Publicerat 2015-05-10 09:44:49 i Allmänt
 
Såhär såg vi ut igår. 
 
Vi har precis kommit tillbaka till rummet efter en god frukost. Älskar hotellfrukostar! Synd bara att jag inte kan äta så mycket av det (är allergisk mot mjölkprotein). Har haft med mig egen sojayoghurt i 4-pack och hotellen har vart snälla och låtit mig ha dem i deras kylar. Well, det får de ju leva med om de inte kan ordna allergikost. Jag är även en sånn hemsk människa som brukar göra en macka och ta med mig, för jag blir alltid hungrig igen någon timme efter frukost. Men med tanke på att jag alltid tar med egen yoghurt å så så kompenserar der ju sig i slutändan ändå.
 
 
Det var väldigt fint upplagt, såg riktigt inbjudande ut.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0