Publicerat 2015-10-11 11:45:00 i Allmänt
Asså FYFAN vilka tråkiga kläder bläää. Bara svart, svart, svart å vinrött typ. Jag vill ha BLOMMOR, FÄRGER och MÖNSTER!!! Well, antar att det är bra för då lär jag ju inte shoppa så mycket innan London ;) för just det, vi ska till London i februari!! <3<3
 
Sorry att det vart lite tyst här igår men jag var iväg med min pappa och syster på åbytravet å spelade på hästar. Vi vann 7 kronor på V75, yaaay hahah. Aja, vi hade riktigt kul i alla fall och dagen var över i ett naffs. Jag hade såklart Freja med mig eftersom att jag helammar och hon var verkligen en riktig ängel, låg och pratade i vagnen och var jättesnäll. Inte det minsta lilla gnäll. Alla som såg henne ba "åååh vilken söt liten prinsessa!!" å då blir man ju inte lite mallig att kunna kalla sig hennes mamma ;)
 
Här har ni lite bilder från dagen!
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0