Publicerat 2015-10-30 06:02:00 i Allmänt
Gosh, min stora kille vaknar redan 05:45... Yaaay.
 
 
Aja, bara att gilla läget och gå upp och vara en rolig mamma. Just det, gjorde nya naglar igår och såhär blev det:
 
 
Rosa/lila glitter blandat med vitt glitter! <3
 
Idag ska jag ta ut mina extensions med. Ska bli så jävla gött å slippa dem! Måste färga håret med blää. Med rött hår är allt så meckigt för det färgar av sig så otroligt mycket!! Man måste va jätteförsiktig och verkligen täcka golv och kropp med kläder och handdukar man inte är rädd om. Även nu när håret är torrt å jag ligger ner på en kudde färgar det av sig, en hel månad efter att jag färgade det rött första gången. Helt sjukt!! Tror dock att det kan bero på Revlon 500 som jag använder varje gång jag duschar med. Men men... Vad gör man inte för den perfekta röda färgen?!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0