Publicerat 2015-10-04 09:18:00 i Allmänt
Åh, vilken trevlig lördag jag hade!! Först var vi på barnkalas och lite senare på kvällen kom en av mina kollegor på middag. Jag bjöd på lax och räksoppa + färskt bröd (jag själv hade linser och majs i en annan soppa brevid) och till efterrätt vankades det chokladmousse med kaluha i (SÅÅÅ JÄVLA GOTT!!!) Vi hade det verkligen sååå mysigt och hon hade med sig jättefina blommor till oss! <3 Tack så hemskt mycket!!
 
 
 
Idag är det kanelbullens dag och då måste man såklart käka kanelbullar! ;) Jag hade först tänkt baka egna, men det hinns inte med, ska iväg till en av mina äldsta vänner lite senare så jag har köpt hem frysta bara som jag ska ta med mig. 
 
I övrigt vill jag bara kika in och önska er en härlig söndag! <3
 
Vi hörs senare!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0