Publicerat 2015-09-21 22:49:00 i Allmänt
 
Here I am, sitting in my couch, watching Queen of Sheba on Youtube. Yes, yes... Nog med engelska, låt oss ta det på svenska istället^^, Jonas ligger här brevid mig, han har däckat, men jag kan inte med att väcka honom å säga åt honom att lägga sig i sovrummet för han är ju bara så söt när han sover!! <3 Ska bespara honom ett smygfoto, även om jag gärna hade velat ta ett hehe.

Japp, idag då... Jag har jag fått gjort lite sysslor hemma, jag har pluggat och käkat världens godaste pasta (spagetti dränkt i havregrädde blandat med massa olika grönsaker å annat med smak av orientaliska örter och lite citrus) YUM!! Sen har vi bestämt datum för namngivningen till Freja och fixat med lite annat smått å gott. Jag har massor med roligt att se fram emot både i höst/vinter så det känns inte fullt så hemskt att bara gå hemma och skrota med ungarna. Just nu har jag ju plugget med, så jag har ett syfte mer än att ta hand om barnen. Funderar på att börja jobba en dag i veckan i januari sen när min kurs är slut och sedan öka på med 2 dagar i februari, 3 i mars, 4 i april och heltid i maj. Har dock inte ens pratat med Jonas om detta än, men det är vad jag vill i alla fall. Well, vi ser.. #workaholicmom



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0