Publicerat 2015-09-09 15:44:00 i Allmänt
... men det är full rulle här så jag har svårt att hinna med bloggen. All ledig tid just nu går åt till att läsa/se föreläsningar.
 
Såhär ser jag ut idag, bild tagen i farten påväg in från en promenad med Hugo, Freja och Ymer. Ymer älskar verkligen att gå själv istället för att åka i vagnen. Han är så duktig, följer mig jättebra men ja, det går ju lite långsamt emellanåt. ;)
 
 
Haha just det... Det jag skulle berätta häromdan.. Blondie här lyckades missa att registrera sig på kursen så det stod att jag hade tackat nej. Så jävla puckat haha. Ja grejen var den att man skulle registrera sig först som student inne på högskolan i Borås hemsida, vilket jag såklart gjorde och trodde att jag var klar, men sen skulle man även registrera sig inne på det stället där jag hade registerat mig. Alltså, man skulle registrera sig på två ställen för att inte mista sin plats. Grejt tänkte jag i söndags kväll. Nu har jag mist min plats med, nu är hela hösten förstörd. Men skam den som ger sig, jag mailade alla möjliga mailadresser jag kunde hitta och hittade även ett telefonnr som hade telefontid mellan 10-12 vardagar. Dock behövde jag aldrig ringa för det var en jättegullig tjej som löste det åt mig redan innan kl 10 på måndagsmorgonen. Vart så jävla glad, trodde verkligen att det var kört.
 
Så ja, nu är jag en pluggande småbarnsmamma ;)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0