Publicerat 2015-09-23 14:38:00 i Allmänt
... Ja det är det ju sällan inne i Ymers rum. 
 
 
.. Å inte ute i resten av lägenheten heller.. :S. Dock bryr jag mig inte ett dugg om att det ligger leksaker överallt hemma, det är nog mer Jonas som stör sig på det när han kommer hem hehe, jag är så van.

Idag har vi vart ute på en långpromenad med Hugo och vi har precis hunnit äta lunch med. Nu måste jag ta en dusch för FYFAN vad jag svettades. Känner mig riktigt skabbig. Det är ju bara uppförsbackar upp till oss å så den jäkla syskonvagnen å en hund som man får dra med sig (han vill inte gå hem), det är fan värre än ett bodypump pass typ!!! Men men, allt går om man vill!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0