Publicerat 2015-09-25 22:43:00 i Allmänt
Hej på er!
 
 
Har haft fullt upp idag. Skulle åka själv med ungarna till ICA och handla imorse. Gissa hur lång tid det tog att göra iordning sig (klä på ungar och mig själv ytterkläder, byta blöjor m.m), åka bil + handla på ICA som ligger typ 3 min bort med bil? Det tog 3 timmar. Fattar ni eller, 3 TIMMAR!!!! Så ja jag var rätt schleten, hungrig och grinig när jag kom hem men men.
 
Har även hunnit med att baka hasselnötsbrownies idag och jag säger bara JÄVLAR va goda. Asså jag dör. Godaste på länge!! Smaken av hasselnötter kombinerat med choklad är ju totalt oslagbar, utan tvekan! Slår till och med min kladdkaka.
 
Nu ska jag krypa ner hos mannen, dottern och hunden å glo Youtube i sängen.
 
Puss puss!! <3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0