Publicerat 2015-09-15 21:11:48 i Allmänt
Tja tja bloggen!! ;);) 

Well, ja jag tänkte ta upp ämnet Youtube som just nu är hetare än någonsin. Skall man statsa på något så är det ju inte en blogg utan YOUTUBE FFS!!! Jag har funderat på om jag skulle börja v-logga på min kanal... men vågar jag?!! Haha jag är en sån fegis. Har gjort några videos här hemma, en i min garderob som ni kanske har sett och sen en unboxing-video till min Chanel väska. Den har jag dock inte laddat upp men jag ska se om jag inte kan göra det någon dag snart.

I övrigt, ämnet är still Youtube, kollar vi aldrig på TV här hemma. Och då menar jag ALDRIG. Det enda som kanske är på är barnkanalen men jag och Jonas kollar enbart på youtube. Vi följer en hel drös personer, framförallt PewDiePie och Cutiepiemarzia, de är så sköna båda två haha. Andra jag följer är t ex Ijustwantobecool och Elle Florence. Annars kollar jag väldigt mycket på "What´s in my bag" eller bag reviews.

Vad tittar ni på??

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0