Publicerat 2016-02-04 21:11:00 i Allmänt
Ja, det trodde ni väl aldrig att ni skulle få av mig! ;) Innan jag nämner boken nedan vill jag bara säga att den allra bästa boken någonsin är "Parfymen". LÄS DEN. Så, då var det sagt.

Här är boken jag läser just nu:

 
Sophie Kinsella - Nya kontakter.
 
Sophie Kinsella är författaren bakom "Confessions of a Shopaholic", som förövrigt är en av mina absoluta favvo filmer. Hon skriver på ett väldigt roande sätt om en ung kvinna som ska gifta sig om bara några dagar. Vill inte avslöja förmycket men jag säger bara KAOS.

Annars längtar jag efter nästa Fifty Shades of Grey film. Måste läsa klart böckerna nån gång. Har bara läst halva ettan. Hehe, jag i ett nötskal... Jag läser alltid alla böcker till hälften. Den jag läser nu har jag snart läst halva på så då kommer jag väl lägga den någonstans och glömma bort den som med alla andra böcker... Fast nä, jag ska ta med den till London i slutet på månaden nu så kommer antagligen att läsa ut den.

Puss puss! Sov sött!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0