Publicerat 2016-02-13 14:43:00 i Allmänt
 
Är inte direkt på världens bästa humör. Har pajat min rygg och är über förkyld. Kul. Inne på två månader med förkylning nu, yaaay. Ja å det med ryggen... det small till en dag när jag stod vid kylen och skulle göra något å så kunde jag inte röra mig. Har vart hos en naprapat 2 gånger och kört med kyldyna av å på 3x10 minuter x antal gånger per dag. Har sånn tur är kunnat jobba hemifrån så det har inte känts så hemskt att ligga ner hela dagen när jag i alla fall kunnat göra lite nytta. Annars, ni som känner mig, vet att jag är den mest rastlösa människan på jorden typ hehe. 
 
Aja, hursomhelst... Idag ska vi på 20-års fest. En stund i alla fall, Hugo (vår hund) kan inte följa med för det är i en lokal så vi kan inte vara borta jättelänge. Sen har jag så ont i ryggen av att sitta förlänge och jag ska snart till London med (25:e-28:e februari) så jag vill verkligen vila så att den kan bli bra tills dess!!
 
Hoppas att ni får en trevlig lördag! Glöm inte att checka in live streamen av cosplay ikväll på SVT 21:00! ;)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0