Publicerat 2016-01-21 22:10:47 i Allmänt

Här sitter jag, proppmätt i min adidas-dress och slökollar på några gamers på Youtube. Mitt ansikte är sååå svullet. Det kanske inte syns på bilden där men den senaste veckan har jag svällt upp och ser hemsk ut. Jag måste verkligen ringa vårdcentralen. Jag tror att jag har någon typ av bihåleinflammation men jag vet inte. Jag är liksom svullen i hela ansiktet och på sidan av halsen. Näsan är typ dubbelt så stor. Fy vill gömma mig, känner mig så ful! Sen att jag inte kunnat träna har gjort at tjag har fått gäddhäng. OMG so NOT me. Men men, snart jävlar, kommer att försöka träna så mycket som möjligt i anslutning till jobbet för att slippa behöva åka iväg hemifrån. Det är det som är det svåra tycker jag, när man väl är hemma, att ta sig iväg. Men väl där älskar jag ju det. Aja... Hoppas jag blir frisk snart...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0