Publicerat 2016-01-19 21:03:00 i Allmänt

 
Alltså... Dessa 2... Det går inte ens att beskriva hur mycket jag älskar dem!!! <3 De gör mig galen men de får mig även att känna mig som världens stoltaste mamma. Tänk att det är MINA 2 BARN!!! Omg alltså... Fattar det fortfarande inte typ... Å om 10 dar fyller Ymer 2 år! Herregud! Min lilleskit han växer så det knakar. Pratar gör han också en hel del och han är busig som bara den. Men, han är faktiskt också världens bästa och mest omtänksamma storebror. Han är så himla gullig när han försöker ge Freja nappen när hon är ledsen. Man vill ju bara dö så sött det är! 

Har lite smått påbörjat vardagslivet igen med att jobba en dag i veckan (måndagar). Fast den här veckan tog jag med mig datorn hem och kommer att jobba lite hemifrån då det svämmar över med saker att göra på jobbet. Skönt att jag kan göra så, för det är alltid något om jag kan göra lite grann, även om jag måste ta många pauser när jag är själv med barnen. Ammar ju fortfarande också, hade tänkt göra det i alla fall tills hon är 8 månader, sen får jag väl se när jag slutar. Det är ju rätt praktiskt att alltid ha maten med sig och den är ju faktiskt specialanpassad för just lilla Frejis. Men inte bara det, det är ju ekonomiskt och miljövänligt dessutom! Win win liksom! 

Well, kankse ska ta å spela lite CoD Black Ops III. Vi har införskaffat ett Playstation 4 (eller rättare sagt, Jonas tjötade hål i huvudet på mig) men jag har inte hunnit testa något av spelen. Jag springer alltid runt å fixar i köket när jag inte håller på med något barn. Så en sak vill jag lova, att vara på jobbet - det är rena semestern!!! Den som trodde något annat trodde FEL. Att vara hemma med 2 små barn är det jobbigaste jobbet jag någonsin haft. Till och med jobbigare än att jobba på McDonalds eller BK, jag lovar!!! Så tänk på det innan ni skaffar barn. Det är tufft, men det är helt fucking jävla amazing på samma gång. Stoltare mamma får ni leta efter.

Puss på er så hörs vi snart igen! <3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0