Publicerat 2016-04-28 20:20:00 i Allmänt
Nu händer det grejer vill jag lova! Idag har jag, Jonas och Freja (Ymer var på dagis) vart iväg och valt tapeter till nya lägeheten! <3 

Den här blev det i hall/vardagsrum:

 
Sen var jag inne på hemtex och införskaffade ett set med sängklädsel i satin som jag suktat efter ett tag nu:


.. Det blev ett par kuddar till soffan med:

 
Annars ville jag bara visa er min nya baby!

 
... Som var med mig på dejt igår ute med syrran @ vRÅ på Clarion Hotel Post.

 
Alltså... JÄVLAR VA GOD MAT!!!! Synd bara att vi hade ett väldigt tajt schema båda två så vi fick inprincip slänga i oss maten, men VILKEN KULINARISK UPPLEVELSE. Vi kommer definitvt att gå tillbaka då vi inte behöver stressa i oss maten.

Annars flyter livet på, har ont som vanligt, men inte alls lika farligt längre. Kan röra mig i alla fall vilket är SÅÅÅ SKÖNT! Har ju t o m dammat å dammsugat hela lägenheten idag och tagit hand om berg med tvätt, vilket inte har hänt på månader!!

Nu måste jag nog äta något, åt typ lunch kl 15 idag haha kan inte leva på kaffe å citronvatten bara.

Puss på er och tack för att ni läser min blogg! <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0