Publicerat 2013-08-15 09:41:00 i Allmänt
Let's hope not. Jag var bara tvungen att få ur mig allt det där. Jag är en person som alltid har mått bättre av att skriva av mig. Det är mycket lättare för mig att få ur mig saker i text än i ord. 

Idag känner jag mig mycket bättre till mods, bara idag och imorrn, sen helg! Har iofs en MILJON grejer att göra i helgen. Fyller år på söndag och tills dess ska jag hinna rensa ut alla kartonger som står utspridda i hela lägenheten, baka en tårta, baka kakor och städa. Blää, streeeeeess. Dock har jag en rolig sak framför mig som sker imorgon efter jobbet. Jag ska få träffa min eventuella medryttarhäst!!! Längtar som en tok, hon verkar supermysig. Att bara få känna doften av stall, åååh, underbart.


(Hästen på bilden är inte hästen jag skrivit om, utan en random från google)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0