Publicerat 2013-09-04 09:41:02 i Allmänt
Min första "riktiga" väska köpte jag i februari år 2009 i London, inne på Selfridges. Det var en ganska basic Marc by Marc Jacobs som kom att följa med mig på många äventyr. Jag har kvar den än idag, men jag använder den inte lika ofta längre.
 
   
 
Jag vet, världens minsta bilder, men de är från min gamla blogg och kvalitén blir sämst om jag förstorar dem.

Min andra väska... Hrm... Det måste vara min Louis Vuitton Speedy 35 tror jag. Det köpte jag i London år 2011. Köpte en plånbok med, Marc by Marc Jacobs, inne på Harrods.

 

Här pimpad med en Juicy Couture key fob.

Efter det kom det en heeel del väskor in i min garderob. Bland annat Mulberry Polly Push Lock Small och Petal to the Metal MBMJ.

 


 

Alla väskorna ovan, utom den svarta MBMJ-väskan har jag sålt eftersom jag inte längre kände att de var min stil. Jag ääälskar dem verkligen, men jag är ingen golden girl. Silver is the new gold. Only silver hardware for this lady!

Det var allt för dagen. Det kommer ta lång tid att skriva om alla haha, till next time!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0