Publicerat 2014-01-20 01:45:20 i Allmänt
Nu är det bara en vecka kvar till beräknad förlossning. Både jag och Jonas är trötta på att vänta och vill gärna att lillen ska komma ut så snart som möjligt. Men det är ändå skönt att veta att han inte kommer att födas alldeles för tidigt utan det kommer ändå att bli när han är färdig liksom. Det är ju inte roligt om barnet måste ligga på en specialavdelning för att han blivit för tidigt född.

Jag är tacksam för att jag ändå haft en hyfsat lätt graviditet, även om det vart tufft både psykiskt och fysiskt vissa stunder. Att få bli mamma är något helt fantastiskt och jag är så glad att jag får uppleva detta. Det ska bli spännande att vara med om förlossningen även om jag är lite nervös. Mest är jag orolig att det skall hända lillen något, inte för att det kommer göra ont för det kan jag ta. Jag hoppas på att allt flyter på och att det är en frisk och välmående krabat som tittar ut.

Nu är det bara att fortsätta vänta...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0