Publicerat 2014-01-10 08:46:29 i Allmänt
Asså SERIÖST. Sämsta systemet ever. Man fattar typ ingenting och när man ringer till dem (wow jag kom fram först och främst!!) verkar de lika snurriga som jag känner mig!!! Hur fasen ska detta sluta?! Jag har iaf ansökt om ersättning för 13:e t o m 27:e januari med anledning "ta hand om barn" även ifall lillen inte kommit ut än. Jag undrade om jag inte skulle välja "anledning - graviditet" men hon jag pratade med sa att det inte spelar någon roll. Jag hoppas inte det blir något strul nu bara för det! Doooooh!!!!

 
Hahaha hittade denna bilden på google när jag sökte på försäkringskassan. Lite så känner jag mig nu.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0