Publicerat 2014-01-01 13:06:11 i Allmänt
Jag visste först inte om jag skulle dela med mig av mina mål till er men äh, what the hell, here we go:
 
År 2014 skall bli ett år då jag blir rikare, både ekonomiskt och på upplevelser och erfarenheter. Jag vill satsa på bloggen och mitt företag som jag planerar att starta upp så snart jag får möjlighet. Jag skall se till att lära mig så mycket som möjligt genom att skapa nya kontakter och genom att både praktiskt och teoretiskt fördjupa mig i vad det innebär att driva ett företag vid sidan av ett vanlig arbete.
 
Jag är trött på folk som säger att saker å ting inte går att genomföra. Det GÅR. Bara man vill. Jag kan erkänna att jag har vart rädd, rädd för att tag i detta, rädd för att misslyckas. Mest rädd är jag för att få mina drömmar krossade. Men, ju mer jag har funderat på allt det här ju mer inser jag att det är rent utsagt puckat att tänka så. Om jag aldrig ens försöker, då kan jag ju aldrig lyckas? Man måste satsa och offra saker för att kunna få något tillbaka. Jag kommer att offra tid, energi och pengar på detta men det är det värt. För i slutändan kommer jag att få syssla med det jag älskar - att skriva, arbeta med kunder och att vara omringad av mängder med lyxiga väskor och accessoarer 24-7. 
 
Detta är min dröm och jag tänker se till att den blir sann.
 
2014, bring it on!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0