Publicerat 2015-12-07 20:10:00 i Allmänt
Har vart i Stockholm hela helgen och inte haft tid för bloggen. Sen idag har jag haft fullt upp med ungar, tvätt och gäster så det har inte blivit tillfälle att sitta ner och skriva. Ja, som ni märker är inte bloggen min största prio i livet direkt utan det är min hobby, något som jag gör när jag har lite tid över eller när jag känner att jag har något jag vill dela med mig av.

Den här dagen har vart väldigt tuff, i alla fall nu de sista timmarna när barnen skulle lägga sig. Jag la Ymer och sen skulle jag försöka lägga Freja men jag var tvungen att gå på toa för jag hade inte vart på toa på hela dan typ så när hon hade tagit nappen gick jag därifrån men hon spottade ut den och började gallskrika när jag satt inne på toa. Jahapp, å då vaknar Ymer och blir jätteupprörd över att Freja är så ledsen och sen så får jag springa emellan men inget hjälper så tillslut sätter jag mig bara i soffan och gråter. Så nej, det är ingen dans på rosor att vara småbarnsmamma. Jag önskar att jag kunde klona mig ibland..

Ja men till något roligare, har lämnat in min sista tenta (WOHOO!!) så nu håller jag tummarna att jag får G. I övrigt ville jag mest kika in här för att visa er en sak, en sak som jag hade den stora glädjen att få klämma lite på inne på NK i Stockholm.
 

 

Helt ok pris faktiskt, 2700 kr! :) Sååå himla fin och härlig färg!!! Perfekt storlek till mig också, såg proportionerlig ut till min kropp så att säga ;P

Namnet på modellen är Michael Kors Cynthia Small Electric Blue.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0