Publicerat 2015-03-24 18:01:00 i Allmänt
När man tror att det inte kan bli värre ja då backar hon som ska flytta in i vår lägenhet efter oss ur. Hoppas fan inte vi åker på dubbelhyra nu när vi vart tvunga att köpa en ny bil då vår gamla är total-kvaddad efter gårdagens krock.
 
Här är iaf en bild på min nya pärla, säg hej till Gunnel!
 
 
Sen har mina nya skor äntligen kommit så var tvungen att ta mig utanför dörren. Har legat hemma i 2 dar med min spyhink tack vare den där jävla pizzan men nu börjar det kännas någorlunda bättre, även om tarmsystemet fortfarande verkar leva ett eget liv och matlusten är noll. Har börjat frysa som en dåre hela tiden. Har la inget fett kvar på kroppen snart.
 
I vilket fall, här är mina nya Vans authentic true white <3
 
 
 
Ska kolla om det finns matchande till Ymer!
 
 
Min lille skrutt! <3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0