Publicerat 2015-11-13 14:42:21 i Allmänt


Mitt hår ser fortfarande rött ut på den här bilden, men ljuset är extremt missvisande hehe, nu är det brunt i en riktigt härlig ljusbrun nyans.

Förlåt, förlåt älskade läsare!!! Har velat skriva här varje dag, men jag har haft så svårt att komma ifrån och sen har jag ju vart sjuk med. Som nu, nu sitter jag i soffan med datorn, Ymer brukar alltid vilja peta på den så man får ju inte direkt vara ifred, vilket gör det extremt svårt att kunna bara sitta å skriva i lugn och ro.

Lite update med... JAG KLARADE MIN FÖRSTA TENTA!!! AHHRR MEEEHR GEEEHHRRD!!! Är så fucking jävla glad!!!!!!! Var så rädd att jag skulle faila, men icke! Inte för å va sånn, men nu ska jag fan ge mig själv en klapp på axlen för jag är GRYM som har hand om 2 barn + 1 hund och pluggar samtidigt. HEJA MIG!

Idag kommer min syster hit lite senare. Vi ska dricka vin och spela nya bondespelet! <3 Sen måste jag sätta i lite mer färg i håret för det tog inte så bra på vissa ställen, men tänkte att hon skulle få hjälpa mig lite för jag ser inte där bak.

Imorrn vankas det restaurang och Orup på Rondo!

Vi hörs <3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0