Publicerat 2015-11-17 22:18:33 i Allmänt
 
Jag vet att ni får många soffblider nu, mest pga denna:
 
 
Bläää.... Fick ingen läkartid idag så förhoppningsvis imorgon! Måste röntga skiten har nog en spricka i hälen... aja.. men inget kan stoppa denna kvinna inte!!! Är jätteglad idag ändå för en av mina fina läsare har köpt min fina Ida Sjöstedt klänning så jag måste i vilket fall som helst ta mig iväg ut imorrn å posta klänningen. Hoppas att den kommer mycket till användning! Här har den tyvärr bara hängt å sett fin ut i garderoben... :'( Inte direkt varje dag jag klär upp mig längre... bor ju i mina juicy mysdressar 24-7. Well, dat iz lajf.. Nu ska jag plugga!
 
Bye bitches! ;) <3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0