Publicerat 2015-11-08 14:56:00 i Allmänt
Det går inte en dag utan att jag saknar Eddie (min andra hund). Livet känns inte komplett utan honom. När han flyttade, en av de värsta dagarna i mitt liv, kändes det som att jag hade övergivit min egen håriga lilla adoptivbebis. Men, jag var tvungen att välja mellan honom och min man. Att leva med båda två gick inte för Eddie hatar vekligen Jonas. Tro mig, vi har försökt med allt men inget fungerade. Sen nu är det här inte ett lämpligt hem för Eddie ändå eftersom att han hatar barn med så han har det mycket bättre hos Jonas föräldrar, där han bor just nu. Där får han verkligen all den uppmärksamhet och kärlek han behöver och förtjänar. 
 
 
 
Jag önskar så mycket att han fortfarande bodde här hos mig!! :'( Men men.... Så länge han har det bra och är lycklig är det det enda som räknas.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0