Publicerat 2015-10-26 22:52:00 i Allmänt
 
 
Ungarna sover, jag har pluggat, ätit, skitit (hahaha NÖDvändig info) what else to do?? Vill inte börja spela TV-spel ifall lillan vaknar, hatar att behöva avbryta. Funderar på att gå å lägga mig å bara pilla med mobilen. Ibland ligger jag och kollar på väskor i 3 timmar. Jag vet, jag är störd. Men men, vad gör man när man är rastlös och inte kan sova. 
 
Längtar till jul, eller i alla fall december, så att man kan börja pynta å greja. Har ju redan fuskat med julmust, glutenfria pepparkakor och hemmabakta lussebullar. Bakade en "saffranssockerkaka" idag med, toppad med kokos. Kan inte låta bli!! Har tyvärr ingen bild på den för den blev inte så vacker haha, den gick sönder, men GOD som satan är den vill jag lova!!
 
Jag borde verkligen öppna ett kafé/restaurang som det ser ut här just nu. Det är helt knökat i kyl och frys med mat och diverse kakor. Jonas tycker att jag göder honom, stackarn :P Ja, men bättre det än en fru som bara kan koka makaroner å steka falukorv!!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0