Publicerat 2016-01-02 23:29:00 i Allmänt
Ni ska ha stort tack för det!! Jag har haft fullt upp och tagit lite ledigt från bloggen, men nu börjar snart vardagen sakta men säkert komma tillbaka (jag börjar jobba igen på måndag) och då tänker jag fortsätta att inspirera er med mina outfits och annat smått och gott jag hittar online.

Vi kan t ex börja med den här skönheten:

Hur sugen blir man inte på sommar, bara ben, converse och att bara slänga sig på en picknickfilt på en äng fylld med alla möjliga blommor?! Längtar som en galning. Så fort det har vart jul kan det bli sommar tycker jag. Vi slängde ut julgranen redan den 26:e hehe. Ingen jul till påska här inte!!

Just nu, som ljuset i mörkret, laddar jag inför min och Jonas resa till London i februari. Det skall bli SÅ roligt, men framförallt välbehövligt efter dessa månader av "mamma, mamma, mamma, hej, nej, ÅNEJ! SKOR, jacka, hejdå..." (Ymers alla favoritord), skrik å blöjbyten. Missförstå mig rätt, jag skulle döda för de där två fiskorvarna, men det skall bli väldigt skönt att få en liten paus. Dock vet jag redan nu att jag kommer att ha jättedåligt samvete och den första dagen kommer jag nog mest må dåligt. Men men, så är det med modersinstinkten.

 
Titta så stor hon är redan!!! Bilden är tagen på nyårsafton <3 Dessvärre var vi sjuka så vi tog det lugnt hemma och ställde in med gästerna som skulle kommit på middag. Kunde dock inte låta bli att sätta på Freja nyårskläderna bara för att.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0